2010. július 22., csütörtök

8.

Sziasztok!

Sajnos mivel nincs idő új dolgokat kreálni, így marad a helyzetjelentés.
Ez a hét rettenetesen rosszul indult, bár igazából már szombaton kezdetét vette a "kudarc-sorozat". Utoljára nem is tudom, mikor estem ennyiszer pofára... :/ Bár, ha jobban belegondolok, ilyen folyamatosság sosem történt még velem *arghhh*
A bemutatóm ezen sajnálatos okok miatt módosul, vagyis Estart eleve kiveszem a dologból, mert egészen konkrétan eltűnt :S Ezt vki nekem is megtaníthatná, mert néha jól jönne :P

A bemutató természetesen meg lesz tartva, csak régi ruhákkal, de ez eleve hülyén jön ki, mert nem ezt akartam csinálni, emiatt pedig totál összeomlott bennem minden... :( Nem hiszem el, h ebben a hülye országban nem lehet semmit rendesen véghez vinni!

Ráadásul én már azért külön köszönetet adok, ha akad egyáltalán varrős munka. Bár annál is rettenetesen tudom utálni, mikor a savanyú fejvágás megy, amikor felveszik a kész ruhát és az: "Aha, jó lesz." mondattal el is intézik a dolgot. Abba bele sem gondol egyik sem, h te napokig dolgoztál a ruháján (ráadásul tudom, h nem varrok szarul), a "kedves vendég" meg jó h azt nem mondja ezzel az egy mondattal, h ez egy kalap szar! Faszom kivan!

Függetlenül ezen helyzettől már megfogalmazódott bennem pár új project. Van 4 kiszemelt alanyom is modellként :))) Nem mindegyikük tud a dologról, de majd szép lassan :P
Remélem ezek majd mind-mind jól sikerülnek és végre elégedetten dőlhetek hátra a nem létező kényelmes székemben.

Szóval egyenlőre itt tartok, de remélem legközelebb már csupa jó hírrel szolgálhatok!
Előre is kellemes hétvégét Mindenkinek!
:*

2 megjegyzés:

  1. Nekem ma még egy modellem lemondta. Holnap megpróbálom lemondani az egészet. Ezt én így nem vállalom!

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd, ha lehet, akkor ez lenne a legjobb, mert én totál elúsztam... vmikor talizzunk, mert itt nem akarok mesélni :S

    VálaszTörlés