2010. június 16., szerda

2.

Sziasztok!
Ma teszek fel este 2 fotót "nyakfűzőkről", amiket mostantól lehet nálam rendelni. Darabja 1.000-1.500Ft közé tehető, természetesen az ár attól függ, hogy milyen anyagból, milyen díszítéssel szeretnéd.
Úgy gondoltam, mostantól megosztom Veletek jövőbeli terveimet, így legalább nagyjából látni fogjátok, hogy mire számíthattok a későbbiekben.
1.: Jelenleg kiegészítőket varrogatok (nyakfűzők, hajpántok, kesztyűk, övek, táskák, lábszárvédők) Amint kész vagyok valamivel, arról rögtön teszek fel képet. Ezek nem profi dolgok lesznek, de azért korrekt minőségű. :)
2.: Párhuzamosan mindennel, tervezem a ruhákat, amihez már van jó pár ötlet. Jelenleg anyag vadászaton vagyok és úgy gondoltam kreatívkodom kicsit a beszerzett darabokkal, hogy teljesen egyediek legyenek. Jelenleg több fotózásra is készülök. Az egyik egy dark elf fotózás, ami egy egyszerűbb változat, de lesz ennek egy "B" verziója is, ami igazán extrém lesz! :)
A másik fotózáson stylist, modell illetve tervezőként is szerepelni fogok, bár ez még nem 100%, jelenleg az egyeztetések zajlanak. De garantálom, hogy ez is nagyon tetszeni fog mindenkinek! :)
A harmadik most hétvégén lesz, ez csak egy amolyan egyszerű fashion fotózás, sztem nem viszek, max 1-2 ruhát. Még nem eldöntött a dolog.
És van még egy több sorozatos fotózás, ez elég sok témát fog felölelni, úgyh biztos eltart egy darabig.
Mellette természetesen továbbra is bevállalom az egyszerűbb és bonyolultabb javításokat, illetve a kommersz darabok varrását is. Szóval munka az van bőven! :)
3.: Ahogy azt már korábban említettem, elkezdtem pólótervezéssel foglalkozni. Már ki is választottam első áldozatomat! :) Természetesen képek majd erről is lesznek, de most minden az anyagiakon, illetve a gyorsaságomon múlik! :P
Szóval jelenleg ennyi minden van most betervezve. Azt hiszem, lassan neki láthatok rendszerezni, mit, mikor, hol alapon...
Más:
Szeretném kihangsúlyozni, hogy azok a modellek, akik eddig jelentkeztek, legyenek türelemmel, amint szükség van Rátok, jelentkezem! :) Illetve, hogy továbbra is lehet jelentkezni a korábbiakkal leírtak szerint!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése